Damn it!

Känner mig fortfarande lite ledsen och beviken efter förra helgen, vet inte varför jag inte kan släppa det men... Borde nog prata med dom om det, men jag vet inte hur jag ska börja... :s

Nu är jag iaf ute på landet oh njuter ed min älskade familj, mamma är här förstås också :) Ser lite på Talang och äter chips. Har varit hos bonden och hälsat på Grisen som var två vekor gammal. En liten chiauaunge hur söt som helst tänkte smyga ner den i min väska när jag åker hem ;) Haha!

Imorgon åker vi till Mattes päron på påskmiddag och födelsedagsfirande, ska bli supermys!

Igår var jag, men barnen samt Monica hemma hos min och Monicas mormor och morfar, det blev våffellunch och massa mys. Hagge passade på att krama lite på mig, men sprang mest in och ut... :)

I onsdags var jag inne i stan med min älskade far och Monica och käkade middag på 3 (små) Indier :) Det var underbart mysigt och trevligt, det blev mycket prat och skratt och gråt...
Nej nu ska jag mysa med the familla och försöka släppa besvikelsen, men det är svårt...

Peace out sister!
Bilder går inte att ladda upp just nu, hänvisar till morsan guggelutt.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Bella

Gumman :D du skall säga vad du tycker helt klart.

Säg bara vad du känner och kan dem inte klara av det då är dem inga som du skall umgås med du är värd bättre.



Måste säga ni har fått jätte fint vardagsrum ;D Ni har gått ifrån ek till svart gillar det :D



//Puzzzzzzz

2010-04-02 @ 22:31:51
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/
Postat av: Vera-Marie

<3

2010-04-02 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0