*gäsp* flera gånger om

Ja idag gick jag upp samtidigt som bonden, kl 5, men inte för att mjölka kor utan för att leka med en pigg och glad Thyra. Själv var jag grymt trött och hade verkligen inte lust att gå upp. Så vi låg kvar och jag låg och lyssnade på henne där hon låg och snacka, ibland fick man sig en känga. Men kl 6 gav jag upp och gick upp pch gjorde kaffe. Känner mig hyffsat pigg, men verkligen inte helt. Skönt att jag fick sova gott fram till 5 iaf...

Igår ringde dom och sa att mina glajjer var klara så det blir till att åka och hämta dom idag, men det får bli i eftermiddag, hoppas på att kunna sova en stund sen när jag lämnat Ängla.

Igår var jag hemma hos min kusin Emma, som fick en liten Neo den 26 februari. Vi mös och det verkade på Thyra som hon ville ha en egen lillebror. Hon pussade och kramade Neo hela tiden och var helt galen i honom... Men hon får vänta! HAHA!

När jag hämtat Ängla gick vi till parken och lekte. Gick sen hem och gjorde en god gryta. Matte kom hem och tog med sig Ängla ut för att cykla en stund. MYS!

Får se om vi orkar gå till kyrkis idag, det var ju så länge sen...

Aja! Hoppas ni sover gott!

Paus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0