HURREY!

Japp, nu har jag nyss vaknat efter ca 2 timmars sömn, sabblar vad skönt det var. Men det känns iaf som att jag skulle kunna sova en stund till. Men måste ju kunna sova ikväll också. Somnade som vanligt i Änglas säng, herregud hur länge ska jag ligga därinne. Tänk att jag sover så skönt i hennes säng, somnar som ett litet barn. Min man sa till mig igår; När jag är ledig i sommar, då ska vi vänja dig att sova i vår säng. Haha! Ja det kanske jag måste, men det är ju så skönt att sova därinne, men Ängla vill väl inte att jag ligger där för all framtid? Haha!

Solen skiner fortfarande och det känns underbart! Ängla cyklade till skolan imorse och jag och de andra barnen hade ett allvarligt samtal angående hjälm. Om man inte har hjälmen på sig kan man ramla och slå i huvudet och så börjar det blöda och då kommer ambulansen så får man träffa doktorn; jag blev lite förstummad men sa; eh jag tror det är bäst att hjälmen är på.

Nu blire lunch Thyra sover fortfarande och har sovit i 2,5 timme, får se hur länge hon tänker sova :)

Over an out!

















Såhär såg Ängla ut efter påklädningen imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0