Jisses!

... Vad jag har blivit dålig på att skriva. Har liksom typ aldrig tid känns det som och när jag har det passar jag på att duscha eller städa lite eller vila, bloggen glöms bort. Har lite svårt att sitta längre stunder framför datorn, men det blir väl bättre när jag får mina glajjer ;) Haha!

Veckan har varit fullspeckad och vi har haft en del besök. Bekki kom i tisdags och åt tacos med oss, hon skulle ut men blev kvar. I ons kom Johan och hans kusin Adam över och stekte pannkakor till oss allihop, spelade lite xbox och sen drog dom hem. Bekki skulle ut, men blev kvar en natt till :) Skickade iväg henne till kiropraktorn på torsdagmorgonen sen drog jag och barnen iväg för att träffa Monica. Vi handlade present till Moa som fyllde 2 år igår.
Monica följde med hem och blev kvar. I frdags drog jag och barnen ner till pendeln för att åka till Spårvägsmuseét, Monica ringde när vi var halvvägs ner till pendeln och ville göra sällskap, så vi maskade lite och hon hann i fatt :) Fick sällis till centralen men där skiljdes vi åt, MOnica åkte hem och jag fortsatte till slussen där vi mötte upp Tobbe som skulle med. Efter mkt lek och titt på alla gamla bussar och tunnelbanor samt spårvagnar åkte vi tillbaka till slussen och där skiljdes vi åt. Jag gick ner till Ringen där jag mötte upp mamma. Vi tog sällis till Högdalen där mamma hade bilen sen möttes vi upp hemma igen. Där Monica och Bekki befann sig :)
Mycket mys och lek samt tacos igen, sablar vad gott det var.

Matte kom och hämtade oss och vi åkte hem och sov.
Lördagen fick vi sovmorgon och drog iväg för att åka på kalas. Hämtade upp Monica och åkte till Moa. Kalaset var i fulll gång och ungarna hade high life :) Mys och kul. Efter kalajet gick jag och MOnica på en promis med mkt skitsnack och annat snack ;) Hade hoppats på att båda ungarna skulle somna, men jag fick bara en till det, det är ju allitd något.

Idag har jag bestämt att vi bara ska vara hemma och ta det lugnt, kanske går vi ut till parken men thats it! :)

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer, men jag kanske kommer tillbaka under dagen, eller om en vecka igen ;) haha!
Ha det!

Peace out!

Har visst blivit lite dålig på att ta kort! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0