Torsdag

Ja idag är det torsdag och vi ska ut och mata änderna när Ängla vaknat och vi ätit frukost :) Sen blir det väl parken efter det om jag känner Ängla rätt ;)

Igår var vi ute efter dagis i 2 timmar i det varma vädret, Ängla hittade sina kompisar i parken så det var ingen enkel match att gå hem. Vivvi kom över på middag och mys. Pratade strunt och Vivvi fick som vanligt läsa saga ;) Vid 21 åkte hon hem. Jag tittade klart på fuskbyggarna och sen gick jag till sängs. Barnen sov underbart inatt så det tackar jag för. Ängla kom in en gång så jag hamnade i hennes säng, som vanligt. Thyra fick jag ge nappen en gång sen sov vi fram till 7, skönt som tusan. Ängla sover än...

Just det, nu har vi priintats ut i Ica kuriren :) haha!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0