Underbara dag

Jag gårdagen var helt underbar. Barnen vakna vid 5 men vid halv 9 sov de igen, jag lyckades också sova en stund och vid halv 11 väckte jag Ängla, gjorde lunch sen åkte vi hem till Bella. Barnen lekte och härjade runt en stund sen gick vi ut... Vi var väl ute lite mer än en timme sen gick vi in och de stora barnen tog sig ett varmt bad :) Efter det åt vi pannkakor. Hann snacka en del skit med Bella och barnen bara lekte...
Och under hela dagen kände jag mig så pigg och glad och det var så himla härligt. När jag kom hem sov barnen och jag ringde till M för att prata mer och dagissituationen. Efter det tog jag en varmdusch, pratade lite med Matte och sen gick jag och la mig. Kände mig eg inte så trött men full av lycka så jag hade inga problem att somna ändå OCH jag somnade i min egen säng! Haha!

Idag verkar det bli fint väder och om inte Emma kommer går vi till parken om jag lyckas få med mig barnen... ;) Hehe...

See ya!

Som vanligt inga bilder, måste nog skaffa en ny kamera... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0