Uppe med tuppen

Och hans vänner...
Matte väckte mig vid 5 och sa att Thyra ligger själv i vår säng (ja jag låg inne hos Ängla ;)) Och strax efter det hörde jag henne och sprang in, Ängla kom efter och jag försökte få dom att somna om. Gick ut i köket för att göra välling, då kommer Ängla så jag säger till henne; gå och lägg dig det är fortfarande natt och vi ska sova. Hon går och lägger sig. Men ingen av oss kan somna om, så vi går upp och när vi sitter i soffan säger Ängla; mamma vi kan inte sova nu, det är ingen ordning. Haha! Lilla gumman så söt.
Tur för mig att jag somna innan 21 igår annars hade jag varit en död zombie nu. Men än så länge är jag ganska pigg får se hur länge det varar. Ska till Bella idag och jag hoppas verkligen att jag orkar ta mig dit. Kanske sover en stund först och åker till eftermiddagen, vi får se...

Igår var jag på F-grupp och det var kul, kände att jag fick prata ut ordentligt om vår dagissituation. Sen kom Agata med Becci över och lekte, det är en mamma och hennes dotter som vi lärt känna i parken :)

I tis var Monica här och hjälpte mig med Thyra hela dagen, hon var och fotade henne för vi skulle på möte och sen passade hon henne när jag handlade och sen åkte jag ensam med Ängla till simhallen. Ängla är helt galen i simhallen och det är så kul att ta med henne dit. Hon leker och försöker simma och är bara allmänt överlycklig när vi är där. Så underbart. När vi kom hem gick vi ner till centrum och käkade middag och mös. Det är såååå mysigt när Monica kommer över och hänger. Barnen skötte sig sisådär på restaurangen men aja, dom kan ju inte vara perfekta jämt ;) När vi kom ut därifrån börjad Thyra helt plötsligt gå, det var helt sjukt :) Och hon såg ut att tycka det var superkul... Lilla gumman!  Tusen tack för en underbar dag.

Men Thyra ville inte riktigt gå igår, vet inte varför, får se om hon har lust med det idag...? Haha! Det kommer väl någon gång iaf... Just nu sitter mina underbara barn och tittar på tv och jag bara myser. Konstiga jag, jag brukar bli helt galen när ungarna går upp såhär tidigt, men jag får väl ta vara på mitt goda humör ;) Man vet aldrig när det vänder...

See ya!

Kisses

Men då vart har jag lagt kameran?
Aja det kommer gamla bilder då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0