Febriga barn!

Ja, jag har två stycker hemma. Tur var det att jag somnade vid 20.30 igår för 22.30 kom Ängla in och var jättevarm och klagade på att hon hade ont i huvudet :( Sen ar hon vaken till ca 2 och vred och vände sig. Thyra vaknade vid 23 och var också varm och höll låda till 1.30. Stackarna! Fick sova till 5.30 gav flaska sen vaknade barnen 8.30 då gick jag in med dom till Matte som sov i Änglas säng. Ängla är självklart hemma idag och blir nog det resten av veckan. Även om dom är hyffsat pigga så får dom inte vara sjuka i helgen då vi ÄNTLIGEN ska åka på kryssning och få vara för oss själva, det blir som en liten minibröllopsresa och det behöver vi verkligen!

Damn it min nya BH har gått sönder, jag som älskar den! Hm... Måste köpa en ny!

Krya på er ungar och sluta skit nu Thyra!

Kramar från snorungarna


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0