Fixdag

Ja idag har jag redan hunnit med mkt. Lämnade troslisa vid 9 och drog sedan för att handla lite, helt otroligt, handlade hur mkt som helst för nästan inga pengar alls, bra va? :D Sen iväg till Babyproffsen och laga vagnen, tog inte ens fem min, jag stannade kvar en stund och matade Thyra. Sen hem packa in alla varor, sen slog jag på datorn så såg jag, damn it måste städa, men vill inte, men måste, vill inte det finns roligare saker att göra. Men jag var ju tvungen, så jag gjorde en snabbstädning och det är ju helt okej det med. :)
Nu sover Thyra och jag kom på att jag kanske borde äta lunch, men vad sjutsingen ska jag hitta på? Aja det löser sig!

Inatt kunde jag inte sova, jag kände mig så glad och sprallig, så himla lycklig att jag hade ingen lust att slösa bort timmar på att sova, jag ville bara gå upp, men tvingade mig själv att vila iaf eftersom jag eg måste sova för att orka. Idag är jag trött men ändå sprallig, funderar om jag ska gå till parken när jag hämtat Ängla, eller kanske gå ner till bibblan? Det har vi ju aldrig gjort, kanske hoon tycker är jättekul :D Ja det gör vi. Hihi!

Såg när jag packade upp tjejernas kläder från helgen att det låg lite nya kläder i väskan, hm vem kan det ha varit? Maria eller farmor? :) Tack iaf :D


Kram och slängpuss till er alla!

 
                                     
                                     

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0