Frustrerande!

Det är så frustrerande att inte få sova... Barnen sover bra vissa nätter och när jag menar bra så vaknar dom sammanlagt 3 grr. Och vissa nätter kan dom eller en vara vaken i timmar, eller så byter dom av varann och man blir tokig på det... Jag orkar inte att inte få sova! Och så börjar jag och Matte tjafsa förstås och det känns inge kul alls, för jag kan vara så elak när jag är trött, nu minns jag inte ens vad jag sa till honom, men jag kan nästa känna att vi behöver en liten paus. Funderar på om jag ska bo hos mamma den här veckan och sen till helgen går han och jag på dejt, eller åker på kryssing eller nåt. Så vi får sova och ta det lugnt, för jag är helt färdig.

Nu har det gått mer än två år med sömnlösa nätter och nu känns det som jag kräver mer av Matte även om han jobbar så orkar jag inte ha överseende med det för jag är så jäkla slut, vissa nätter får han mer sömn än mig och då går han ändå upp vid 3.30, det är ju sjukt! Det känns heller aldrig som att vi gör något kul tillsammans, vi är bara hemma eller åker på middag hos någon. Jag vill göra annat, som kryssa eller resa bort eller vad fan som helst med hela familjen eller utan barn. Men just nu känns det så svårt att få barnvakt. Hm... Känner mig lite splittrad.
Men men... Pratar med Matte och det känns lite bättre, han var helt klart med på att ta e kryssning :)

Men nu kom jag på att jag ska ut med tjejerna på lördag, hm... Vill väldigt gärna både och men jag tror att jag måste lösa det här med Matte först! Vi får se...




Kommentarer
Postat av: Lena

Om det är jag o smart som är tjejerna så kan vi boka in det någon annan dag! Det är lugnt! ta hand om dig!

2010-02-08 @ 08:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0