Jaja

Låg för att få Ängla att sova en stund, så tänkte jag hm ska jag ligga kvar en stund eller gå upp och dricka kaffe och läsa lite i lugn och ro, äh men jag hinner nog med båda. Vilade en stund och gick upp för att göra kaffe och medans kaffet höll på att bli klart tänkte jag att jag skulle hinna sätta ihop det sista på hyllan så jag tog fram alla pluggar vaknade Thyra. *suck* Då hann jag inte med det nu heller... Aja så är det, men det är lite tröttsamt att känna att man aldrig kan få göra färdigt något. Men men... Nu är även Ängla vaken och har bäddat ner sig i soffan och kollar på Bolli ;)

Skönt att barnen är lugna iaf ;) För en gångs skull...

Saknar Hagge vill att han ska komma hem igen... :( Men jag vet att han har det bättre där han är! Älskar dig Hagge, puss på nosen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0