Kawabonga!

Hm... Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på att skriva. Ängla fick iaf gå till skolan idag fast jag skulle kunna ha henne hemma hela tiden, hon har varit så mysig att ha hemma de senaste dagarna, men jag tyckte det var lika bra att hon får leka av sig idag sen ska hon ju vara hemma i 5 dagar... Hon var lite ledsen när jag lämnade henne, men jag hann knappt gå utanför gården innan det var bra :) Natten har varit lång och jag somnade inte före 12.30, Thyra vaknade 3 grr efter det och gick sen upp vid 7. Så idag är jag också trött, ovanligt va? Men hon är lugn och leker på golvet så jag kan sitta här en stund :)

Gu vad jag längtar till helgen, då jag ska få vara helt ensam med Matte och äta och dricka gott och sova så länge jag vill :) Brukar sova så underbart gott på båtarna hoppas jag kan göra det i helgen med! :)

Låg och funderade på om jag skulle fira min födelsedag med familj eller vänner eller både och på en kryssning, men jag vet inte. Skulle vara kul frågan är, om jag har med mig barnen kan jag ju inte festa. Men det blir mysigt ändå, men då är det ju kul om alla kan följa med, Mattes familj också. Ska nog lägga fram det förslaget :) Göra något annorlunda för en gångs skull!

Gu vad Thyra pratar under bordet det låter ungefär såhär; aaagoalaelalela eller nåt, låter så sött!

Nej vad tråkigt jag skriver ska nog lägga ner!

Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0