Lat?

Ja igår när jag hade hämtat Ängla och var på väg hem mötte vi en granne hon började prata med oss och så säger hon till Ängla som sitter i vagnen; är du lite lat idag och måste åka vagn? Va tänkte jag? Vad är det att säga, tror inte hon tänkte på det själv. Ja jag vet Ängla åker mkt vagn just nu, men hon är inte ens 2,5 och det är jobbigt att pulsa omkring i snön speciellt uppför våra backar och efter en dag på dagis, ser inge fel med att hon åker vagn, jag slipper ju även många konflikter så ja jag tar den enkla vägen. Hade tänkt ta bort tvillingvagnen till våren då hon kan cykla och när det är lättare att gå ute, men jag anser henne inte som lat...

Mina skor gick sönder när jag skulle lämna Ängla imorse, men jag orkade inte vända hem så jag gick ute med en sko, haha! Kallt var det, men nu kommer jag ju verkligen iväg och köper ett par nya. Tänk om jag var rik då skulle jag köpa textilskorna från dinsko, en i varje färg :) Då skulle jag vara värdelns gladaste Linnéa :D :D :D! Hihi!

Oj vad bra min relaxskiva är, barnen har varit så lugna, igår var den lugnaste eftermiddagen någonsin och jag satt och tittade på tv och latade mig i soffan hela eftermiddagen och barnen skötte sig själva, det behövde jag. Imorse skulle Ängla dansa balett till skivan och påklädningen blev så lugn och det var inga problem alls. När vi kom hem lyssnade jag mer på skivan och då somnade Thyra i min famn, hon brukar alltid krångla hos mig när hon ska sova. Snacka om skillnad! Rekomenderas JA!

Ja idag blir det till att köpa skor och titta på tapeter, hoppar över kyrkis idag då jag ska på möte ikväll och det känns som att det räcker! Nej nu ska jag passa på att snygga till mig, hur det nu ska gå?, medans Thyra sover.

Puss och kaka, vill du smaka?






Skor jag vill köpa till tjejerna


Kommentarer
Postat av: Emil

Du, det var inte lite trasiga. Hoppas du hittar några fina. Puss

2010-02-16 @ 21:08:00
Postat av: Linnea

Det har jag gjort :) Ser ut ungerfär som skorna jag vill köpa till tjejerna :)

2010-02-16 @ 21:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0