Slav

Ja jag kände mig som Änglas slav här om dagen, man springer hit och dit och hämtar det och fixar det. Saker som jag vet att hon kan själv, eller det måste ju finnas en gräns på hur mkt hon får köra med mig. Anser jag iaf! Vet att det låter kanske konstigt, men man gör allt på räls bara och så fastnar man i en ond cirkel. Men sen jag kom på hur det verkligen var bestämde jag mig för att vara ännu mer bestämd och att hon faktiskt kan gå och hämta Pippi själv om hon vill ha henne och sådana saker. Det har blivit mkt bättre redan och hon har förstått att jag inte gör precis allt åt henne hela tiden. Låter hårt, men man orkar ju inte.

Så idag till min förvåning får jag hem tidningen jag sagt upp och tur var det för där fanns en artikel om en mamma som kände precis som jag (hon blev coachad i den här artikeln) fast för henne hade det gått väldigt långt och hon var helt slutkörd och barnen krävde precis allt från henne. Så det känns bra att jag "upptäckte" det här i tid. Och jag är väldigt tacksam över artikeln för i den stog det många bra tips!

Peace out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0