Slut med tutte!

Ja då var det över också, Thyra är inte intresserad antagligen för att jag inte har tillräckligt åt henne, men det känns ganska skönt. Fast jag vet att jag kommer sakna det... Lilltjejen håller på att bli stor!
Just nu busar och och river ner alla filmer på golvet och när jag ställer tillbaka dom är hon där lika snabbt igen... Så spelar hon oskyldig och gör den mest sötaste min du kan tänka dig :) Skulle kunna äta upp henne för att hon är så go´.
Sitter och tittar på familjen annorlunda, nja jag vet inte om jag vill ha 10 barn, men... En till iaf. Haha!

Godnatt på er, hoppas er dag varit lika bra som min!

Peace out!
                        

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0