Sov gott!

Var helt slut igår, så när jag skulle natta barnen somnade jag i Änglas säng och där sov jag hela natten, ja hela 9 och en halv timme med endast ett avbrott då Ängla (konstigt nog) hade bajsat en yttepytte liten boll. Haha! Jag somnade halv 22 och hon vaknade kvart i 2, så många timmar i streck får man aldrig sova, sen somnade vi om och vaknade 7. Då var Thyra och Matte också vakna och Thyra hade tydligen också sovit bra, han hade inte behövt ge henne flaska och hon hade inte varit ledsen :) Så skönt, det behövde vi allihop!

Så ikväll blir det middag i stan med ungarna, Bekki och Vivvi på Jensens på Sveavägen, ska bli så kul :)
Längtar!

Imorrn blir det nog kyrkis och sen ska vi slappa :=)

Puss och kram, vi ses på stan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0