Torsdag och fredag

I torsdags åkte jag hem till en gammal skolkamrat, Jenny. Hon fick en liten flicka för två mån sen, jättegosig. Så har hon en son som är lika gammal som Ängla. Barnen lekte och vi pratade massor, det var riktigt mysigt, hon bjöd på goda plättar och kaffe :) Matte kom och hämtade oss vid halv 3.

Då åkte vi hem till morsan för att laga lite mat, mormor och morfar kom dit, kul att se dom en stund :) Kyckling och potatis med rotfrukter i ugn, supergott :D Vi snackade och hade det mys, sen åkte vi hem.

Igår var vi tillbaka till morsan där Monica sovit, det var så underbart att äntligen få träffa henne. Vi åt lunch och pratade sen gick vi upp till centrum där Monica skulle fixa ögonbrynen tillsammans med mamma. Det drog ut på tiden så jag och barnen lekte i en snöhög och sen gick vi in på bibblan, jättemysigt. Ängla tappade bort målarfärgerna jag köpt åt henne, så jag fick springa tillbaka och leta. Men jag hittade dom inte :/ Eftersom hon varit såååå tacksam över dom hade jag inte hjärta att komma tillbaka utan, så jag köpte nya... Hon blev jätteglad och trodde förstås bara att jag hittat dom... Hem till mamm åt pankakor och ostkaka, Monica gick iväg en stund, men efter 1 och en halv timme kände jag att det var dags att åka hem... Segt att åka kommunalt, men det gick bra...

Monica, mamma och Janne åker till Gran Canaria idag och jag hoppas allt går bra...

Eg skulle vi träffa min kusin och hennes dotter idag, men Ängla är sjuk och Thyra är nog också på god väg :( Så vi blir bara hemma och tar det lugnt. Det har ju varit en intensiv och rolig vecka men nu är vi helt slut :)

Vet inte vad jag ska skriva mer, känns som inlägget blev kort och konstigt, men det är nog bara för att jag är så fruktansvärt seg...

Längtar tills min gubbe kommer hem så jag får krama på honom...

Ha en underbar dag!

Kramar
              

            Ängla ville väldigt gärna ta hand om lilla bebisen Nicole 2 mån. Storebror heter Christian och är 2 år. Tack för en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0