Vilken dag!

Vaknade imorse och var helt grinfärdig av trötthet, kände att får jag inte sova dör jag... Helt sjukt. Gick iaf upp gjorde frukost, sen när vi skulle iväg började Ängla tjaffsa om kläder, för att själv behålla lugnet, satte jag på min favvoskiva, relax och sen gick det hur bra som helst :) När jag kom hem gick jag och Thyra och la oss och sov i över en timme! Tack för det!

Kände mig pigg när jag vakna och gjorde lunch, sen fick jag för mig att städa toaletterna, men det slutade med att jag städade hela lägenheten :D Det behövdes och vad underbart det känns! Längtar efter att få gå upp imorgon, hoppas barnen sover bra bara så man orkar.

Matte hämtade Ängla och det gick inte så bra, hon accepterade inte att pappa kom. Man måste förbereda henne långt innan det ska ske förändringar. Och jag tycker så synd om Matte som så gärna vill och så blir hon på det viset. Men de fikade och tillbringade nästan hela eftermiddagen tillsammans så det var ju bra :)

Kl 14.30 kom en man från Länsförsäkringar och gick igenom allt vad försäkringar är och det var bra, för den försäkring vi har på våra barn täcker inte allt, desutom tar dom betalt för att vi betalar via autogiro, det har vi missat. Den här försäkringen var billigare och bättre. Han tipsade oss om annan bilföärsäkring också, dock inte Länsförsäkringar så det kändes ju bra. Han ville verkligen inte lura på oss något.

Sen kom Vivvi vid 18 och då käkade vi lax tillsammans och till min stora förvåning åt Ängla det med! Hon tog tillochmed 2 portioner :D Bra Ängla. Vi myste och lekte och Vivvi hjälpte mig med Spotify :D Haha! Jag vet, jag är inte så haj på datorer! Vivvi nattade även Ängla, tack för det! :)
Hon blev kvar en liten stund sen körde jag ner henne till stationen, sitter nu och väntar på ett mess då hon ska vara hemma så jag kan gå och sova :) Tack för en mysig kväll Vivvi! :D

Imorrn vet jag inte vad vi ska hitta på, bibblan kanske vi får se. Har iaf bestämt mig för att det blir Norge i helgen, en liten roadtrip, jag, barnen, mamma och Jens! :D

Sov gott!
Puss

Puss¨



Kommentarer
Postat av: Vivvi

Tack själv! Det var jättemysigt! Jag blev förvånad att hon gick med på att bli nattad av mig. Jag får försöka fler gånger. ;)

Vi ses snart igen!

Puss!

2010-02-17 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0