Vill ha tillbaka!

Igår åkte vi hem till Mattes päron och käka god fisksoppa! *mums* Eftersom vi inte kunde åka till Norge så åkte vi dit och myste :)

Idag bestämde vi oss för att åka till leklandet. Barnen hade verkligen jättekul och jag och Matte med. Man dras liksom med i rytm i att leka, det är ju så himla kul :D Ängla ville inte gå hem. Men vi var tvunga att handla. När vi skulle hem upptäckte vi att min bärsele var borta, min älskade bärsele som räddat mig i många situationer, när barnen ska sova, eller inte orkar gå eller är i vägen när jag dammsuger, vad ska jag göra nu? Jag vet inte om någon har tagit den, men varför skulle man vilja göra det? Eller om den bara kommit bort, det konstiga är att vi låste in den i ett skåp och när vi skulle gå tömde Matte skåpet och där någonstanns försvann selen... :( Hoppas att den kommer fram annars måste jag verkligen ha en ny, VILL HA TILLBAKA DEN!!!.
Men jag njuter av den mysiga stunden med familjen och av det underbara vädret, det får mig att hålla mig på topp!

Ikväll blir det mera mys och imorrn blir det dagis och sen kommer Maria på besök :) Det ska bli så kul för det var så länge sen. Känns konstigt bara att inte ha Hagge hemma som kan leka med hennes hundar... :(

Ha det bäst!


PUSS!

























Kommentarer
Postat av: Gunilla

Åh! Jag måste få föja med nån gång!!!

2010-02-22 @ 11:39:45
URL: http://guggelutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blogga mera. Jag vill ha något att läsa :) Puss

2010-03-01 @ 19:48:58
Postat av: Emil

Blogga mera. Jag vill ha något att läsa :) Puss

2010-03-01 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0