Ja vad gör man?

Har fått sådär svårt att somna igen :s Barnen sover bättre på nätterna men jag kan inte somna och jag vet inte varför, men det börjar bli väldigt frustrerande. Känns kanske som jag måste söka hjälp med det så jag får sova lite, man är ju så trött.

Igår när jag satt hos mamma såg jag mig själv i spegeln och insåg att för sjutsingen det ser ju ut som att jag är gravid i typ 6:e månaden, det är ju helt sjukt ??? Jag som ändå har gått ner i vikt, men det syns ju inte...? Vad har jag gjort för fel? Eller är det bara så att man har kvar gravidmagen ett tag så det ser bara ut som att jag är det... Det är inte så att jag aktivt försöker gå ner i vikt men ändå...?

Just nu sitter Ängla och kollar på Blissen Mcvhenn som hon säger :) Thyra är galen och är precis överallt och lite till! Hagge myser nedanför mig och tuggar i sig ett ben. Idag blir vi bara hemma och tar det lugnt.

Vi hörs senare!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0