Min älskade syster

Jag saknar dig så! Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och vissa stunder kan vara jobbiga för att jag längtar så mycket efter dig. Men då tänker jag på alla roliga stunder vi haft och alla hyss vi har haft för oss, då skrattar jag för mig själv och det känns genast lite bättre. Tänker på alla gånger du funnits där för mig och ställt upp när det både har varit bra och jobbigt. Och jag hoppas att du känner likadant, till viss del iaf.
Det känns jobbigt ibland när vi inte har så mycket kontakt, det känns som att jag inte vet vad som händer i ditt liv, mår du bra? Har det hänt nåt? Hur mår ryggen? Vem va killen du flörta med på krogen? ;)
Men jag förstår dig och jag tycker verkligen att du gör helt rätt, allt med Norge och nu Scotland, WOW säger jag bara. Det är bara så coolt och vad du får vara med om :) Men jag hoppas att jag snart kan räkna ner dagarna tills då du flyttar tillbaka till Sverige igen! 
 
Jag älskar dig Monica och du finns hos mig varje dag du är världens bästa storesyster!

                            

                             

                               Du är så vacker!

Pussar och kramar till dig


Kommentarer
Postat av: Syrran

Faan jag börja böla när jag läste det här inlägget.

Saknar dig med massa! Älskar dig, snart kommer jag hem! Puss

2010-01-30 @ 00:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0