Oh my

Ja nu är jag helt färdig, fullt upp hela tiden. Och lillskiten är så jäkla grinig hela tiden, vet inte vad det är, men jag kan inte göra någontinga. Aja nu sover hon och jag ska göra ett kort inlägg för att sen umgås lite med Ängla innan jag nattar henne. Sen går jag nog och sussar själv.
Tyvär Bekki hann jag inte fota barnen i kläderna, men (för ovanlighetens skull) är kläderna fortfarande rena så jag tänkte dom kunde ha dom imorgon :) Då ska jag försöka ta kort :)

Ah jag blir galen på Pippis röst den är så irreterande, måste hon titta på filmerna? Haha! Idag har kisseriet gått super och det märks att hon börjar förstå mer. För en stund sen sa hon; jag får inte kissa på mig, jag måste kissa. Så sprang hon iväg. Lilla gumman!

Imorrn kommer Vivvi på middag, ska prova ett nytt laxrecept, får se hur det blir :)
Ha det super!

Puss                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0