Tjafs

Ja imorse började vi tjafsa igen. Det blir mkt tjafs om vem som ska gå upp med barnen. Jag tar barnen mkt på nätterna och ibland när jag har haft en jobbig natt brukar jag be Matte gå upp med dom om han börjar jobba sent. Men han tycker att han ska få sova eftersom han ska jobba. Och jag har haft överseende med det väldigt länge, men nu känner jag att det har gått så lång tid med sömnlösa nätter att jag faktiskt tycker att han kan gå upp med dom om han sovit hela natten. Han gjorde ju det fast med mkt stön. Jag kunde inte somna om för jag kände mig så yr och det vill inte riktigt ge med sig... När jag pratar med andra par så säger dom ofta att det är lika viktigt att båda får sova och dom delar mkt på det. Men eftersom Matte har ett ganska fysiskt jobb och natt tider så brukar det bara bli så. Men jag orkar ju inte hur mkt som helst.

Är även lite irreterad på ventkillen som skulle ringt idag, jag fick inge svar när jag ringde och han har fortfarande inte ringt. Så det blir väl att jag får ringa en annan firma, blir så trött på det här.... allt är bara snurrigt! Och tiden börjar rinna ut....!

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0