Underbara natt!

Ja det är helt sjukt, fick sova så grymt bra inatt, körde nog slut på ungarna helt och håller igår. Thyra somnade vid 21 och vaknade första gången vid 4, fick flaska sov till 6, snuttade lite på mig sen gick Ängla upp 8.14 och Thyra strax därefter! Sååååå skönt! Fler såna nätter tack!

Igår var vi som sagt hemma hos Änglas förre detta dagiskompis och tjejerna hade så kul. Men Ängla hade inte tid att kissa så hon kissade på sig 3 gånger och jag märkte att hon tyckte det var obehagligt, men ändå så glömde hon bort sig. Så nästa gång får hon nog ha blöja om hon går med på det. Men hon är väldigt duktig ändå och för mig gör det inget att hon kissar på sig, vill bara inte att det ska bli jobbigt för henne...

Nåväl, var hemma vid 16 började snabbstäda lägenheten, vid 17 började jag med den goda maten som blev en cesarsallad, mums vad gott det var. 18 kom Mattes jobbarkompis med sambo och hans dotter, det var supertrevligt!

Somnade inte förens 23 så jag är väldigt tacksam för den bra natt jag fick eftersom jag även lovat Matte sovmorgon! Imorrn blir det min tur att sova ut.
Imorrn blir det julgransplundring på Kenths jobb, det ska bli väldigt kul :D Hoppas det kommer mkt barn å jag kan leka av mig! Hihi!

Känner ett stort behov att få komma ut och träffa vänner och parta lite, så säg gärna till nästa gång ni ska ut :D ;)

Har hittat ett förslag till att göra om i vardagsrummet, för 1000kr, vill åka nu! Men det blir svårt att montera ihop alla möbler när man har två vildar i huset! Haha! MÅSTE!

Nej nu står det en liten bajsunge nedanför mina ben och vill nåt, byta blöja kanske!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0