Vad säger du?

Härom dagen försöker Ängla säga något till mig och när jag väl kommer på vad det är hon säger; Jag längtar efter julafton och paketen, men jag vill inte pussa pch krama tomten! Ah så sött! Trodde inte hon skulle tänka på julafton så, men så fort hon ser en tomte säger hon GOD JUL!!! Haha så söt!

Igår la vi barnen tidigt och kollade på film ICE AGE 3, ingen direkt barnfilm om jag fick bestämma skulle jag rekomendera den från 10 år... Men den var bra och ganska rolig! Skönt att kunna se på film UTAN barn! Men det fick vi ju tillbaka som en hämd på natten sen, båda barnen härjade vilt och nu är vi aströtta, fast jag fick sovmorgon, ja tillochmed Ängla gick upp kvart i 10, så vi har nyss ätit frukost och snart ska vi ge oss iväg på julgransplundring! Ska bli kul :)

Måste klä på mig och barnen måste väl ha kläder också... Hihi!

Tjao!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0