Var glad och nöjd!

Ja för vet du vad? Haha!
Känner att jag börjar bli lite less på allt snack om att man ska träna och gå ner i vikt för att man ska bli så snygg inför beachen. Hm men varför inte göra det för sin egen skull för att man ska må bra? Javisst jag borde verkligen inte äta just den där kakan jag kanske borde för min hälsa gå ner 10 kg, och jag hatar verkligen hänget på min mage just nu. Men WTF? Magen ser ju ut sådär för att jag har fått två underbara mirakel och eg borde jag älska och tycka om min fula mage, det gör jag emellanåt Ena sekunden vill jag bara banta och bli smal andra sekunden älskar jag kroppen som den är.
Jag ska iaf börja älska mig själv precis för den jag är, det är ju för mig själv jag gör föändringar inte för någon annans skull så om jag nu bara vill ha den därä kakbiten låt mig äta den då.

För en stund sedan hade jag två galna ungar i min säng, jag höll på att bädda och helt plötsligt ligger det två ungar i sängen. Dom busade och hoppade och Thyra ville att jag skulle kasta ner henne i sängen hela tiden Och så asgarva dom, det var så underbart att se, mina små juveler!

Imorrn ska vi hälsa på Änglas före detta dagiskompis som flyttade före sommaren, det ska bli jättekul :D

Peace out my friends!


Kommentarer
Postat av: Maria xena och dom andra

Hej.. du har så rätt- Men du har ju något underbart att skylla på =0) själv har man bara all god mat att skylla på hihi... Saknar dig så mycket...

Puss puss

2010-01-14 @ 21:28:35
URL: http://www.msundqvist.se
Postat av: Josefine

... en björntjänst gör ju ingen glad, glöm bort bekymmer sorger och besvär ? :D

eller så har jag fått för mig att den går (a)

2010-01-14 @ 21:41:17
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: Gunilla

Att använda kroppen som en kvinna ska är nåt att vara stolt över! Sötsuget är en överlevnadsgrej som kan ta överhanden, men att få i sig extrakalorier när man har småbarn är en överlevnads-strategi. Du är en vacker mamma, hjärtat!

2010-01-15 @ 00:36:38
URL: http://guggelutt.blogg.se/
Postat av: Lena

Helt rätt!! :)

2010-01-15 @ 09:15:28
Postat av: Vera-Marie

Visdomsord Lelle! Du är jättefin, både in- och utsida. <3

2010-01-15 @ 23:45:58
Postat av: Linnea

Tack allihop för era fina kommentarer! :D



Maria jag saknar dig med massor! Och jag tycker att du är fin precis som du är! Måste ses snart!

2010-01-16 @ 09:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0