Vilken duktig tjej...

Ja idag har jag varit duktig lämnade min duktiga tjej på förskolan, allt bara flöt på när vi skulle iväg. Sen åkte jag och handlade på Willys, mkt blev det och kundvagnen blev tung, så när jag kom ut på parkeringen fastnade jag i isen med tung snö ovanpå, då kom en äldre kvinna springandes efter mig; Vänta, jag tar den där! Så tog hon min kundvagn och drog den till bilen (observera att jag hade Thyra i en annan vagn, därför vart det tugnt att bara dra med en arm) Jättesnällt av henne, vad glad man blev! Iaf,
till Ikea shoppa lite och sen hem, in med allt åt lunch och började sen storstäda, då Änglas pojkvän ev kommer hit idag så kan det ju vara lite fint :)
Sen somnade Thyra och nu sitter jag här, chattar lite med Emil men måste snart ge mig iväg. Full av energi märker jag :D Underbart!

Nej nu ska ge mig!

Chaio!

Kommentarer
Postat av: Emil

Pojkvän? Här går det fort ;)

2010-01-20 @ 13:49:46
Postat av: Maria

Det gäller att börja i tid!

2010-01-20 @ 21:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0