Woho! Party time!

Äntligen är det dags att ut och parta med tjejerna, gu vad jag har längtat. Trodde jag var på väg att bli sjuk men jag verkar klara mig rätt bra. Lite snorig men annars mår jag super! Barnen sov så bra inatt och det gjorde jag med. Somnade innan 22 och gick upp 8. Barnen vaknade samanlagt 3 ggr och 5.39 fick Thyra för sig att hon ville gå upp, men jag vägra, så hon somnade om efter en timme...

Igår var vi bara hemma hela dagen och lekte och lekte och dansade och lekte lite till, jag vi var helt slut alla tre.

Ska bli så himla kul ikväll och jag behöver verkligen komma iväg och vara gamla Lelle en stnud :D

Grattis mamma och Bella på Gunilladagen!

Puss och kramar


           

Bilderna är visst lite konstiga eller dom sitter konstigt! Pussa

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tackar tackar! Du sviker aldrig en namnsdag!

När du drar i bilerna ska du kunna fixa med formatet oxå... det går att göra i efterhand oxå.

Ha nu skitkul när du går ut ikväll!

Pusspuss

2010-01-30 @ 11:46:13
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0