OMG!

Japp, partyprincess, thats me... Eller nja haha! Har nu festat 2 dagar i rad och det kan man julugnt påstå att det var ett tag sen man gjorde det. Men kul har jag haft, började festa hos Bella i fredags, först gjorde vi mat sen började festen lite smått, vid 21 var alla där och det blev dags för att sjunga kareoke, hehe... Kul som satan och jag svepte in mig typ 2 påsar chips, TJOCKIS! Hehe... Vi 2 drog vi över till Maria som bor 1 min från Bella, där sov vi. Irreterande nog vaknade jag innan 9 och kunde bara inte somna om, trodde inte att det var sant, men till slut gav vi upp och gick och bada, Matte gjorde te som vi drack i badet, MYS!

Sen gick vi över till Bella och snodde frukost, gott ;) Massa prat sen gav vi oss ut till Ingarö för att lämna marias nycklar, fick lite mera mat sen drog vi hem till mamma där våra barn befann sig... Ängla var trött och hade inte sovit, men vi bestämde oss för att stanna en stund för att sen åka och äta tillsammans innan jag drog vidare och Matte hem.

Efter maten åkte jag hem till mamma en stund och kollade på när J och V spelade, pratade lite med B sen kom M och T hem så jag snackade en stund med dom sen drog jag vidare till Tullinge på avskedsfest. Vi blev först en stund hos L för att snacka, byta om och dricka lite sen när alla kommit drog vi till Brantan för att spela brännboll, skojar inte att jag var taggad, nyktrast av alla var jag mest speedad, kul som satan! :D Haha! Sen efter det drog vi hem för att sjunga igen ;) Jag sjöng en urdålig låt sen åkte jag hem före 12, jag var så trött så jag trodde jag skulle kräkas :( Men jag hoppas att jag hinner träffa M en gång till innan hon flyttar, jag måste ju pussa hejdå på alla hennes underbara hundar... :D

Min urgulliga man satt uppe till 00.30 och väntade på mig sen gick han upp med barnen 5.30. När jag sen blev väckt 10.30 gjorde han frukost åt mig och sen nattade jag Ängla i kojjan som dom byggt på morgonen, Thyra sov redan och Matte gick och la sig bredvid henne, så nu sover alla utom jag, snacka om lugn dag ;) Men när de vaknat ska Thyra få käka lunch sen ska vi ut på promenad och ha glassfest som Ängla bestämt ;) MYS!!!!

Tack alla för en underbarr helg!


Inga bilder på någon fest som vanligt dåra, menne... Hehe...

PUSS!

Ängla sover middag i kojan, gullunge!

Kommentarer
Postat av: Smart

Det Var jätte kul att du kom :) Tack fina du.. Vi måste ses innan ja åker så är de bara .. Puss o kram till underbara dig

2010-06-07 @ 09:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0