Så trött

Är hur trött som helst, orkar ingenting. Blir stressad över att nattningen med Thyra går åt skogen, känner mig utmattad och orkar inte sitta med henne, förut var det bara att lägga ner henne och gå därifrån, men nu gråter hon så hysterisk att jag inte står ut. Jag orkar inte, känns som det tar så mkt av mig såkallade egentid :( Hm nu verkar hon tyst, nehe... Skoja bara...

Igår var jag iaf i Humlan med emil, Madde och senare kom Vivvi, vi gick först runt en stund i stan innan vi gick dit, kunde äntligen lämna in min trasiga telefon, hoppas det går fort nu. Enyhow, mys i humlan och lek... Ängla sket som vanlig bakom ett träd, tur att jag hade papper och påsar... Haha!


I tisdags rännde jag runt hela dagen, mest för att det var kul, gick till F&S i hopp om att börja träna, sen hem lunch sova Thyra sen hämta Ängla, park, hem laga mat sen Vårruset! Träffa Maria och Lena därinne och vi började springa med en gång, efter 40 min var vi i mål, jag är mäkta imponerad av mig själv ;) Det var som sagt ett tag sen jag sprang, så jag tycker att jag var duktig :) Hihi!

Idag har vi varit i Hagaparken med Änglas förskola och myst, lekt massor och ätit vår picknick som Ängla tycker är så mysigt. Jag stannade kvar ute och vaktade saker medans de andra gick in i fjärilshuset, är inte så förtjust i fjärilar så jag passade på att vila en stund i gräset. Pratade med mamma en stund och hon ville ha en grej som typ fångar till sig fjärilar, alltså ingen sån som man fångar dom i men nåt gott som dom kan äta så flyger dom till den så har man lite fjärilar i trädgården ;) Tur att mamma ska ha den på landet ;( hehe... Hittade iaf en sån och Ängla fick en påse med djur, hajar och valar av något slag, ist för att fastna för fjärilarna så verkade hon mest faccinerad av fiskarna, söt som hon är fick hon en sån påse iaf. Det var dags att byta ut lite badleksaker så det passar ju bra ;)

Väl hemma så ville Ängla bada med sina fiskar medans jag lagade mat. Ängla lekte med pajen (hajen) hela kvällen och nu sover pajen i en låda med vatten brevid hennes säng, hur söt får man vara? Älskar min fina Ängla hon är så underbar!
Ängla somnade snabbt eftersom hon inte sovit på dagen idag, Thyragumman skriker fortfarande till och från och snart får jag nog gå in till henne...

Imorgon blir det nog Kista för att se om jag kan hitta något till Bella och en kamera till mig, hoppas jag orkar bara... Sen hem till mamma, dumpa ungar tigga lite mat ;) och sen vidare till Bulli på fest! :D YEY!

Ha det så länge...

Inga bilder som vanlig, ni får använda fantasin ;) Förhoppningvis blir det fler bilder med nya kameran :D

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0