Veckan

Ja idag är jag rätt seg, har haft en del att göra, visserligen bara roliga saker men jag börjar känna mig sliten ;) I torsdags var vi först hemma och tog det lugnt. efter lunch begav vi oss ut till Huddinge, först gick jag en prommis så barnen skulle hinna somna, så jag i lugn och ro kunde shoppa loss i Huddinge C, men så blev inte fallet, barnen vaknade upp i Älvsjö, men shoppingen gick bra ändå. Ängla är så himla duktig, hon kan komma med saker som hon vill ha, men när jag säger, nej gumman vi ska inte köpa den, då lägger hon tillbaka den. Iaf det blev 2 par shorts till henne och lite annat till mig ;) Efter shoppingen mötte vi upp Annica och gick och handlade mat. Gick hem till A och pratade och senare kom Vivvi, vi lagade mat käkade Ängla badade sen gick vi ut.
Barnen hade mer eller mindre varit på krigar humör hela dagen så jag var så trött så jag orkade inte gå knappt. Fick jätteont i bröstet och fick svårt att andas så jag ringde Matte och bad honom hämta oss och det gjorde han.

Smärtan kommer och går hela tiden, men i torsdags var det illa :s Måste ringa Löwenströmska och höra lite med dom, ja det var ju där jag opererade bort knölen :s

Igår kom min kusin på besök och efter lunch begav vi oss ut till Huddinge för att träffa min pappa med familj. Dom hade sagt kl 14 till oss, men själva kom dom hem 16. Tur var så var det någon hemma så vi kunde komma in. Mat kl 18 och hemgång vid 20. Barnen lekte så  fint och hade så kul :) Så underbart att se... Jag myste lite med Neo så mamma Emma fick vila lite...

Idag, ja idag ska vi in till stan men jag vet inte i den här blåsten? Det är ju typ storm ute juh! Har hittat en paraplysulky som jag vill ha, den kostar 300kr ny på Babyland och jag har mest kollat på blocket för jag har tyckt att jag inte är i behov av nåpgon ny, men där är dom dyrare. Vill ha en extravagn då vi ganska ofta har ett barn var och då känns det jobbigt om en ska ha tvillingvagnen, dessutom tar den här vagnen ingen plats i bilen när vi ska iväg i sommar, super jue :D Ska bara övertala Matte ;)

hihi!

Ingen idé för mig att skriva mer för jag blir så störd av barnen hela tiden.... Men nu har min kamera kommit iaf så jag ska hämta ut den :D WOHO! Då kommer det förhoppningvis vara flera bilder! HAHA!

PUSS OCH KAKA!

Kommentarer
Postat av: Anna/Emil

Ho ho! Är det någon här?

Jag måste ha något att läsa på mina lediga dagar då det typ alltid är dåligt väder och typ regnar. ;)

2010-07-06 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0