Tid?

Ja ibland känns det som att jag inte har tid till något annat än jobb och ta hand om mina fina barn. Kvällarna går oftast åt en liten stunds tvavslappning, sen orkar jag aldrig slå på datorn för att skriva här...

Den här veckan på jobbet har varit intensiv med inskolningar och föräldrar som pratar i mun på varn och inte har tid att lyssna på mig el sina barn. Idag var föräldrarna inte med och dey var skönt, det har gått hur bra som helst. :) Jag funderar på att gå upp i heltid men jag får inte för cheferna, men dom kan ju inte neka mig till det då jag har en heltidstjänst i botten... Ist vill dom att jag jobbar mina 89% men att jag går ner i tid på schemat, men jag kanske ska låta det vara så, så får jag lite mer tid med barnen, men det känns ändå som att det inte spelar nån roll då jag säkert kommer få sitta kvar och vänta på möterna som dom vill att jag ska gå på... Hm...
Imorrn blir det en kort dag och det är så skönt :) Helgen blir lugn och skön och det ser jag fram emot :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0