Bättre

Ja idag verkar Thyra må bättre, inte helt bra för blåsorna är kvar, men hon siv ganska bra inatt så det var ju skönt för oss alla ;)

På väg till dagis möter vi grannen i hissen och Ängla har med sig Mamma mu, grannen frågar; Åh vad har du där? Ä; det är ett gosedjur och hon har massa snoppar! Jaha säger grannen och då får mamma Linnéa hoppa in och förklara för Ängla vad det är som mamma Mu har; det kallas för juver, så heter mamma mu:s bröst. Ängla ...jaha, det ör juver. Och grannen bara skrattar :D ♥ haha!
Hon är ju så underbar...

Änglas språk har utvecklas nåt enormt den senaste tiden och det är så kul och när hon pratar hör man att så mkt kommer från mig så man får ju passa sig för vad man säger.
Thyra pratar också nu hela tiden, nästan så att hon pratar rent, man förstår ju iaf vad hon vill och så :) Vad stora dom har blivit helt sjukt ju! Men så kul det är :)
Imorse frågade Ängla om hon kunde få en storebror, men jag fick förklara för henne att det kan bli lite svårt då säger hon jaha, men jag ska ha 3 bebisar. Okej sa jag, du kan få 3 bebisar när du fyll 25 ;)

Åh vad jag längtar tills fredag morgon då jag åker ska bli såååå kul :D Måste packa juh! Haha, har inte ens börjat ;) Men det går ju fort :)

Idag tänkte jag försöka hämta Ä tidigare så vi kan gå och hälsa på Ginnie och Rolf, man får ju passa på att hitta på saker när man ändå är hemma och Thyra borde ju kunna vara ute tycker jag, hon har ju vantar på sig... :)

Peace out!

Vad små dom var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0