:)

Känner mig lite bättre idag, men har ändå varit hemma och vilat, kollat på film och tagit det lugnt. Så jag bestämde mig för att GÅ ner och hämta barnen, ja jag har åkt bil hela veckan för jag har inte haft kraft nog att dra upp vagnen i våra branta backar. Men det skulle jag ha gjort idag med, visst jag kände mig piggare men jag tog nog ut mig tyvärr :( Vi stannade iaf till i parken och där kunde jag andas ut en stund iaf. Bjuder på lite fina höst bilder :)


Tänk så fina höstbilder man kan få med det fina löven :)
När vi kom in hade pappa Matte vaknat och tjejerna blev lika glada som vanligt :)

Nu blir det middag, kassler i ugn med ost och tomat, sås och potatismos :D

OVER!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Guggelutt

Helt UNDERBARA bilder!

2010-10-21 @ 22:12:19
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0