Grattis Matte 27år

Japp idag fyller Matte år :) Grattis! Det firade vi igår med lite fika och god mat, hans päron och syskon var här samt mamma och Janne. Jättemysigt, tack för att ni kom :)

Ängla hjälpte mig att bara blåbärsmuffins och morotskaka, supergott :)


I lördags var vi bara hemma och tog det lugnt orkade inte göra så mkt annat.
Thyra var så duktg utan blöja igår, hon hade trosor på sig i 6 timmar och inte en enda olycka och så var hon jätteduktig att säga till... Och när jag frågar om hon vill ha blöja el trosor vill hon alltid ha trosor. Så söt! Så jag sa till på dagis idag att dom kunde ha henne utan blöja så mkt som det finns tid med :) Ah, känns så konstigt, men det är hon som bestämmer ;)



Idag masade jag mig iväg till jobbet och det gick riktigt bra, har fått ont i halsen bara :( Konstigt nog... Men det är mkt som händer på jobbet så man blir rätt utmattad, men det är tur att man har de söta barnen och alla fina kollegor. Det blir nog ordning snart.

Just det, Ängla klippte luggan på sig själv häromdagen och när jag sedan frågar henne, varför klippte du håret? Då svara hon; jo men det var lite knepigt! Och jag kunde inte hålla mig för skratt.


PUSS och kaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0