Hej och godmorgon

Oj en hel vecka har gått sen jag skrev här, men det är nog inte så konstigt för jag har jobbat sent hela veckan och har verkligen inte haft tid :/ Men iaf...

Veckan har varit lång och jag har inte träffat barnen mkt :( Önska så att jag kunde jobba 75% men det har vi verkligen inte råd med... Men det känns som att det är så mkt på jobbet hela tiden, massa möten och planering och det blir sena kvällar. Nu vill dom att jag går upp på heltid, men då kommer jag verkligen kräva högre lön!
Imorrn blir det tre nya barn och det ska både bli kul men samtidigt jobbigt, tre nya små och det blir tufft med bara småttingar i en grupp, men det blir nog bra hoppas jag... 

 Tur att det har/är helg så jag få krama extra på dom. När jag gick upp igår gick Ängla och Matte ut och bytte däck på bilen, Ängla tyckte det var jättekul och rullade däck och hjälpte pappa med verktygen :)



sen åkte vi på Ingarö och mös, när vi kom dit fikade vi som alltid och sen gick vi ut.



När vi varit ute en stund gick vi in för lite mat. Efter maten åkte jag till emil för lite tjejmiddag och mys. Vi pratade massor och var även ute och gick i ca en timme, så skönt. Var hemma till 00. Hoppas vi ses snart igen den var så mysigt.

Barnen gick upp 5.15 ny tid, så trött är jag men det får gå. Vi ska på spöklunch och fika och sen ut till pappa i Huddinge, ja det blir ett evigt farande idag, men det blir kul :) Måste försöka hitta en overall till Ängla, trodde hon skulle kunna ha sin som hon hade förra året men det är för liten :/

Nej nu ska jag vara med barnen måste ta vara på varje minut känns det som!

Ses i veckan!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0