Its time :D

Japp ikväll bär det av, eller jag ska sova hos en kollega så jag åker redan 19 ikväll, men planen går inte förens 6 imorgon bitt, shit vad tididgt ;) Men jag har inprincip packat klart eftersom jag är hemma och vabbar idag, Ängla fick också vara hemma så jag hinner mysa med henne oxå innan jag åker :D
För tillfället känner jag mig lugn men kommer nog inte kunna sova alls inatt... Men det blir nog bra...

Idag blir vi inne och tar det lugnt, vädret tillåter inte att gå ut... ;) Ängla behöver oxå en dag att ta det lugnt på då det blir fullt upp hela helgen, dom ska bo hos farmor och farfar :) Imorgon vid den här tiden går vi nog ner för landning YEY!
HAHA!
UNDERBART!

Idag har jag också beställt en klänning som jag hoppas kunna ha på mig på Lenas wedding :D Så fin! :D HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag kan ha den, beställde 38/40 så inge mer gott gott nu... Hehe...

BYE BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0