Morning

Godmorgon alla morgonpigga :) Iaf känner jag så just nu, pigg och glad. Var så slut igår så att jag somnade inom 5 min utan öronproppar och allting... Sov ända fram till 6.21 då Thyra väckte mig... Så skönt!

Dagen på jobbet var mkt bättre igår, vi hade det lugnt med 7 barn och sen kom Vivvi förbi när jag skulle gå hem så hon följde med mig hem och käkade middag och snackade en väldigt massa om allt som händer i våra liv. Det känns som att det var så länge sen :) :( Det blev god mat som Matte gjort lek med barnen och sedan chips och tvmys... Ängla frågade efter Vivvi när hon vaknade imorse, det märks att tjejerna verkligen tycker om henne :) Så kul! <3

Idag blir det till att vara hemma och ta det lugnt, iaf ändå fram till 16 då ska vi köra hem tjejerna till min mamma och där ska dom sova för jag ska på tjejmiddag hos min syster som fyllde 18 förra helgen :D Matte kommer efter på festen sen. Ska bli mys. Men vi får se hur länge vi orkar då vi båda blivit såååå förkylda :(

Imorrn ska Ängla på kalas så det blir inte att sova så länge eftersom jag måste hämta Ängla hos mormor :) Sen ska vi bara ta det lugnt och mysa för det är min och Mattes bröllopsdag! :D Tank att det gått ett år redan och vi är lika kära fortfarnade :) Känns underbart!

Nu blir det gos med damerna :D

Over and out!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0