OMG!

Damn it vad det är mkt just nu, dagen har varit helt kaos med galna föräldrar, fotografering beställning av mat mitt i allt, kollegor sjuka och sjuksrivna, ska det aldrig ta slut. Vi har ingen chef och allt känns bara allmänt kaos på jobbet...  Och jag är så trött. Till råga på allt så har jag blivit dunderförkyld.... :( Men jag ska gå till jobbet imorrn med sen får jag väl vila i helgen... Känns inte heller som att man har råd att vara hemma heller :s

Och så händer det så mkt i det privata livet så jag vet knappt vad jag ska tänka på längre, börjar även tycka att det är jobbigt att vara borta så mkt från barnen :( Saknar dom så mkt! Allt är ju så roligt med dom just nu :) Thyra härmar och pratar hela tiden och Ängla börjar lära sig bokstäver att känna igen och veta vad dom heter, helt otroligt, härom dagen säger hon till mig; Mamma min bokstav heter Ä och jag bara gapade :) Så stolt! Hon är så duktig.
Och Thyra går på pottan hela tiden och bajsar nästan aldrig i blöjan, oftast säger hon till att hon måste gå och bajsa eller kissa även om hon har blöja på sig, helt otroligt! Ja jag skulle kunna mala på massor om mina underbara tjejer, men nu ska jag nog och sova så jag orkar jobba imorgon med den här förkylningen!

En bild till dig Emil! Hoppas vi kan ses snart :)


Godnatt världen!

Kisses

Kommentarer
Postat av: Emil

Åh vad fin du är, dom är jättefina :) PUSS!

2010-10-14 @ 22:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0