Roliga saker som barnen säger

Igår gick vi och letade efter Matte som gått och gömt sig, så säger jag; Nehe då kan vi ska hitta en ny pappa ist, då säger Ängla; men jag vill ha Thyra och Änglas pappa!

Skulle läsa för barnen och Ängla hjälper mig med glasögonen och hon tittar så på mig, så frågar jag, Ser mamma konstig ut? Nej mamma är vacker, säger Ängla :)

När Ängla fyllde år fick hon en bok med en kanin i som säger bajskorv hela tiden, men i slutet av boken säger kaninen prutt. Så nu när jag frågar Thyra vad kaninen säger, säger hon PRUTT! Haha!

Ja dom säger massa roliga saker hela tiden och det är så roligt, kommer med mera en annan gång :)

Hehe!

Peace out!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emil

2010-10-13 @ 23:59:09
Postat av: Emil

Haha, bra att jag skriver något på kommentaren.



Jag vill se dina glasögon. Jag kräven en bild på dig här iförd dina brills :) Puss puss!

2010-10-14 @ 00:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0