Sjuk

:/ Ja jag är hemma idag och blir hemma imorgon, mår inge bra alls och har knappt sovit någonting alls.
Skickade iväg barnen till dagis åkte och köpte förkylningspiller och sen hem för att sova, 2 timmar sov jag men känner mig inte alls bättre :( Åt lunch tog en dusch och nu sitter jag här.
Känns lite konstigt att vara hemma såhär utan barnen, men jag måste erkänna att det är rätt skönt, hade aldrig kunnat sova annars... Borde sova mer menn jag orkar inte, känns som man bara kommer bli ännu segare.

I lör var jag på Sara 18årsfest, middag först med bara tjejer och det var så mysigt :) Det lyckades hon bra med. Senare började festen och vid 22.30 hade nog alla kommit. Jag och Monica dansade pratade och plockade disk och alla andra röjde som tusan, skitkul :) Men jag blev bara sämre under kvällen så innan 23 åkte jag hem.


Igår tog vi det lugnt, Änglas kompis hade kalas så vi masade ner till det fast jag eg inte orkade, men vi hade ju lovat :) Mysigt var det iaf...

Idag ska jag bara fortsätta ta det lugnt om 2 timmar ska jag väl orka mig ner och hämta mina underbara barn :)

Puss och kaka och krypa på dig säger jag till mig själv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0