Spain + tis

Massor har hänt och inget jag orkar skriva om just nu, men i tors gav jag mig hem till en kollega vid 19 tiden på kvällen, hade vabbat hela veckan när jag kom dit satt nästan hela personalgruppen hemma hos henne.... Hux flux så hade chefen sagt upp sig dagen innan vi skulle resa iväg, ja det är en väldigt lång historia men jag tar den en annan gång... Iaf, vi visste inte längre om vi skulle ge oss iväg, efter mkt om och men så drog en del av gänget iväg :) KL 3 på fredagsmorgonen gav jag ocn en av kollegorna iväg i taxi för att hämta upp en tredje så drog vi iväg till Arlanda. Låter bilderna tala för resten och återkommer med allt strul senare... :D



Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt :) Både jag och tjejerna har varit trötta. Thyra trodde inte sina ögon imorse när jag kom och tog upp henne, hon var tvungen att se efter flera gånger :) Gose! Så blev dom så glada över sina fina presenter, mina fina tjejer.

Imorrn börjar allvaret med jobb och allt som hör till...

GODNATT!

Over an out


Ängla packade sin väska i bakluckan när vi var och handla, så gulligt!

Ängla gör halsband med de spanska pärlorna, som jag sedan fick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0