Vilken dag

Jag är helt sluts, trots att jag legat i sängen i 4 timmar, förkylningen verkar inte vilja ge med sig och feber har jag haft till och från hela dagen.
När jag lämnat mina fina tjejer på förskolan så åkte jag och handlade på Willys, hade ingen ork alls men det var helt skrapat på mat i alla skåp, men jag var helt slut när jag kom hem så efter jag lagt in alla varor stupade jag i säng :s Kunde tyvär inte somna men jag orkade inte gå upp så jag låg där i 4 timmar och bara vred och vände mig. Till slut gick jag upp gjorde kaffe och en smörgås. Aptiten har varit väldigt dålig idag.
Iväg för att hämta tjejerna, sen dess ingen lugn stund hur mkt man en försöker... Dom lekte själva en stund i Thyras rum och bjöd varann på kaffe medans jag lagade mat.

Ja jag blir nog hemma hela veckan :( Känns inge kul alls, det skulle inte heller förvåna mig att när jag blivit frisk och jobbat typ 2 dar så blir nåt utav barnen sjuka... Suck!

Min finaste Ängla säger till mig; mamma du är min bästa vän <3 Åh det är kärlek det :) Hon är så underbar så jag smälter.

Nej nu ska jag sova om det går :s¨

Hoppas ni mår bra där ute :) Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Guggelutt

Älskar dig!

2010-10-21 @ 00:44:59
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0